هویج بستنی...
نوشته شده توسط : نعیمه

هروقت دلم تنگ میشه براش یه گوشه وایمیستم

کیف پولمو باز میکنم،عکسشو نگامیکنم...

بعدش واسه اینکه کسی ازدلم با خبرنشه...

میرم یه هویج بستنی میگیرم،بابغض میخورم!!!

اون بغضه واسه دلتنگی نیست ها؟؟

واسه اینه که نمیدونم اون الان داره واسه کی هویج بستنی میخره......!!!!!

 

 

 

 



کد جمع کردن گوشه ها و چرخش کامل عکس

http://fartakleather.com/index.php?route=product/product&product_id=197&tracking=56d2f7337a3e5http://fartakleather.com/index.php?route=product/product&product_id=115&tracking=56d2f7337a3e5http://fartakleather.com/index.php?route=product/product&product_id=96&tracking=56d2f7337a3e5http://fartakleather.com/index.php?route=product/product&product_id=198&tracking=56d2f7337a3e5http://fartakleather.com/index.php?route=product/product&product_id=192&tracking=56d2f7337a3e5

:: برچسب‌ها: عکس , دلتنگی , ,
:: بازدید از این مطلب : 1210
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 11 مهر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
مهدیس در تاریخ : 1393/8/10/6 - - گفته است :
سلام وبت قشنگ فاطمه
پاسخ:قربونت راستی وب من با دوستم نعیمه مشترکه

/weblog/file/img/m.jpg
یه دوست در تاریخ : 1393/7/20/7 - - گفته است :
: میخواهم یادت را طلاق دهم ولی چکار کنم که از عهده مهریه سنگین خاطراتت بر نمی آیم !
پاسخ:اینه!!!!!!

/weblog/file/img/m.jpg
مائده در تاریخ : 1393/7/18/5 - - گفته است :
“دوستت دارم” غوغا میکند
به شرطی که از بین لب های “تو” آمده باشد
نشسته باشد روی دل “من” . . .
پاسخ:دمت گرم اجی!قشنگ بود خیلی!

/weblog/file/img/m.jpg
aloone-boy در تاریخ : 1393/7/16/3 - - گفته است :
این قاعده ی بازی است.... اگر دست دلتان رو شد که دوستش داری ... باختنت حتمی است ... مراقبِ آخرین جمله‌ی آخرین دیدار باشید ؛ دردش زیاد است!
پاسخ:خدا نیاره اون روزو...
پاسخ:راستی من اومدم وبتون ولی نشد کامنت بذارم!!!کلی خود زنی کردم ولی نشد!!چرا نشد ایا؟؟؟

/weblog/file/img/m.jpg
ghazal در تاریخ : 1393/7/15/2 - - گفته است :
اسمِ بازیِ من و خدا زندگی ست

هیچ چیز، مثلِ بازیِ قشنگِ ما عجیب نیست

بازی ای که ساده است و سخت،

مثلِ بازیِ بهار با درخت

با خدا طرف شدن کارِ مشکلی ست،

زندگی

بازیِ خدا و یک عروسکِ گِلی ست!

/weblog/file/img/m.jpg
ghazal در تاریخ : 1393/7/15/2 - - گفته است :
روزی از دل پرسیدند: کی شادی؟

گفت: هر وقت که عزیزی یادم کند

پس خدایا آنکه صادقانه مرا یاد می کند

عاشقانه نگاهش کن.

/weblog/file/img/m.jpg
ĢỢ₥₦ΆṁḆǾỴ در تاریخ : 1393/7/14/1 - - گفته است :
خدا وبتو برات نگه داره

/weblog/file/img/m.jpg
یاقووت در تاریخ : 1393/7/12/6 - - گفته است :

هویچ بستنی خوشمزه ست
مطلب زیایی بود مث همیشه
پاسخ:بعله !خوشمزه اس.... اینو ازخودم در اوردم نوشتم...ممنون!


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: